Pink Lovers
Nurin, syazreen and syiera ^.^
● ● Monday 16 January 2012● ● 0 Comment

Hi salam, haha. today me takda teman nak chat. k me hate gila gila sebab homework tak siap lagi bhai. banyak gila siot. mati ah. malam ni berjaga lah aku. k nak cerita pasal sahabat aku nie k. tadi time sampai sekolah, aku tunggu nurin gilaa ahh lama. then dia datang, aku dah berpeluh ahh salji turun en, hahaha *aku merepek. lekluuu, hahaha. then kiteorang jalan ah gi kantin. time dia datang tu aku jerit, hot staff kuat kuat. kahkahkah.

Lawak sial. then time rehat. aku nurin syiera and syaz duduk ah nak makan. then belakang nurin ade sorang mamat form 5 nie. dulu mamat nie suka dekat syaz. then sekali aku bahan syaz, kiteorang gelak memang tak tahan ah kan, laki tue baling air oren dekat nurin. kahkahkahkah. then time rehat aku dengan nurin bahan syaz. dia sampai jeling manja dekat aku dengan nurin.

Nie paling lawak ahh. time nak naik tangga, nurin semua bahan aku. bangang ah aku malu. hahaha. then sekali aku tolak syaz suruh dia ketepi biar aku naik tangga dulu. then. tetiba..... kedepup, aku tersembam. kfine.... aku hanya bagun and buat muka selamba. syaz, nurin and syiera gelak gila bangang kuat. k aku malu. sumpah naik atas kelas aku duduk diam je.

Lawak k. then masuk kelas belajar apa semua. waktu keluar nak gi solat, aku bahan nurin. dia sampai marah marah aku. hahaha, best k. hahahahaha. then esok kena pakai baju uniform. now aku bukan pkbm laut. now dah masuk kedet polis wanita. *kening kening ^^. hahaha, best k best best best. dah dah. nak usha baju online then buat homework sampai siap. gubai gubai. salam. ily <3


Older Post | Newer Post
Hello !


Hi, assalammualaikum. Im nabila, fourteen, smk kulim. Im forever single. Let's read my sweet sour bitter story :)
thanks for visited my blog :D


Tagboard