Pink Lovers
Ohh tidak :'(
● ● Sunday 8 January 2012● ● 0 Comment

Assalammualaikum, weheeeeeeee. bertemu kembali bersama ustazah nabila di siaran 1111 di astro lala. lolz lolz, me mewepeks xD hahahaha. key harini aku nak cakap, aku terbangun tidur lambat. pukul 11. omg omg, mak aku kata 11.15 mak aku sampai rumah. dah la aku tak buat KARANGAN yang aku kata nak buat tu kan, tengok tengok tak buat. key fine, mencik gila ahh -.- then, aku pun mandi cepat cepat then aku ikut jadual terus mak aku mai. fuhhhhhhhhhh, selamat.

Then sampai sekolah, depa kata. eh nabila, nampak hang lain laa sekarang. lolz lolz, lain lagumana? taktau la kat depa. then aku pun buat taktau. lepaih tu, sembang semua nurin mai dok buat lawak. aku gelak memang takleh cover lahh. hahahahah xD then masuk waktu cikgu azwar, mengila dengan dia. dia cita la pasal dia ronda satu malaysia. then, dia kata. dia takmau ajaq kelaih kami sebab kelaih kami nie........

Haha, no komen. then aku dok mengelabah dah karangan tak siap. hahahaha, then tapa lah. sampai ja waktu sejarah, cikgu bm masuk. aku buat muka PY. hahaha, ayat kawan aku nie --> PY xD lol, hampa mesti tak paham. then, dia ajaq sejarah. lepas sejarah bm. depa pulak dok sebut karangan karangan. last-2 dia susurh hantaq. aku mengelabah ahh apa lagi. aku buat tulisan kecik besaq. mampuih pi. siap jugak lepas tu. then, hahahhaa. lawak nie.

Waktu agama, ustazah dok terang pasal tajuk \HIDAYAH/ then ustazah tanya la kawan aku, apa yang kamu selalu berdoa. kawan aku kata KAWIN CEPAT. wakakakakaka, gila ahh. then aku pulak gedik gedik angkat tangan kata \ustazah ustazah, saya ustazah takmau tanya?/ ustazah pun kata, \haa nabila, kamu berdoa apa? kawin cepat jugak? KAMU TAK BOLEH KAWIN CEPAT SEBAB PERANGAI KAMU KEBUDAK-BUDAKKAN/ depa semua gelak. kfinee. geram ah. and naja pulak sebut N <3 N. kfineeeeeeeee. lagi aku benci. satu kelas dok gelak. hahaha key bye. lol lol


Older Post | Newer Post
Hello !


Hi, assalammualaikum. Im nabila, fourteen, smk kulim. Im forever single. Let's read my sweet sour bitter story :)
thanks for visited my blog :D


Tagboard