Pink Lovers
Yesterday is GREAT!
● ● Saturday 21 January 2012● ● 0 Comment



Assalammualaikum :D

Hmmmmmm, semalam pi library kulim. orang penuh siott. kerusi pun tadok nak belajaq. aku dah la nak suruh syaz and syiera ajaq aku. tapi, berakhir dengan pi jalan jalan kat tasek. hahahahahaha, then kami pun belajarlah kat tasek. then, kami pun TERJUMPAK lah paan. paihtu lepak laa sat dengan dia. tunggu lah hazeem and aiman and then sambil tu kami makan lam jambu. fatin punya duit. aku tak bayaq lagi. wakakakaka.

Then jalan satu tasek, snap snap semua. OPSSSSSSSSSS, TERNAMPAK SATU KELAKUAN YANG MEMALUKAN. eyaksss. geli habeh satu badan.weh, kalau nak bermaksiat pun buat la kat tempat lain, nie tak. depan publik kot. haih, Ya Allah, jauhilah aku dari semua tu. tetiba syaz kata #berikanlah mereka HIDAYAH. aku pulak pi sebut, berikanlah mereka #HADIAH.

Then, tetiba.... ada sorang tu kan, kedepup. jeng jeng jeng........ HAHAHAHAHAHAHAHA. biarlah rahsia sebab benda nie memalukan. hahahhaa, pastu lepak lah kat medan sambil sembang sembang semua. pastu jalan jalan kat belah library. then, tetiba... aku aisya and awatif nampak.. ORANG BUAT MAKSIAT. ish ish ish, semua orang gelak bhai. then laki tu usya tak puas hati. gerunnn gila tengok muka dia.

Kami gelak memang kuat ah. then tengok lahh depa dok snap. aku pun lepas tu jalan pi medan panggi; syiera. syaz and adik waheeda suruh pi dekat sana sebab bahaya lah pulak mat mat moto ramai. pastu syaz and syiera pun maluu dengan tiga bff tue. paham paham lah noh.

pastu, aku pun duduk ja sorang sorang tadak kawan sebab aisya and awatif dah balik, then syaz and syiera teman waheeda main kat taman permainan. hahaha, then aku pun sembang jah la dengan tiga bff tue. pastu depa dah balik aku dengan syaz duduk lah kat station  bas tunggu mak aku ambik. Then dah ambik, mak aku ajak syaz tidoq rumah aku.

Ayah dia bagi, so dia tidur lah kat rumah aku. malam tue kami pi landmark main bowling. habis bowling pukul sebelas macam tu lah, then kami beli kfc bungkus and beli yogo goyo. sedapppppppppppp. hahahaha. then sampai rumah online sampai pukul tiga. time pukul dua kami dok melantak kfc. gila gila. hahahha, pastu ada lipas, geli aku tengok lipas tu. yang syaz boleh dok wat cool. eeeeeeeeeeeee. pastu kami pun tidoq, and bagun pagi pi kenduri. and bye.




Older Post | Newer Post
Hello !


Hi, assalammualaikum. Im nabila, fourteen, smk kulim. Im forever single. Let's read my sweet sour bitter story :)
thanks for visited my blog :D


Tagboard